sunnuntai 22. marraskuuta 2015

Hups

Viime postauksestani onkin aikaa, syy siihen on ollut kiireinen viikko.
Tämä viikko mennyt ohi silmänräpäyksessä, tai ainakin siltä tuntuu. Päiväkodissa on ollut paljon kaikenlaista meneillään, mikä varmasti myös vaikuttanut siihen.
Tämän alkavan viikon tiistaina kaksi lasta on aloittamassa ryhmässäni, ja toinen heistä on Suomesta, niin saan sitten toimia tulkkina. Samalla kaksi lasta ryhmästäni ovat siirtymässä seuraavaan ryhmään, jotta uusille olisi tilaa.
Henkilökuntaa on ollut myös lomilla tai kipeänä, niin olen saanut tehdä hyvin paljon.
Työ-ajan ulkopuolella on kamppaillut koulutehtävien sekä näyttösuunnitelman kanssa. Joten niin kuin sanoin, tämä viikko on ollut kiireinen.

Olen nyt myös ollut flunssassa 2viikkoa ja tuntuu ettei millään mene pois. Perjantaina kävin sitten ostamassa apteekista yskänlääkettä, kun olin alkanut herämään öisin hirveisiin yskäkohtauksiin.



Olin perjantaina myös katsomassa lyhtyjä joita lapset olivat koristelleet. 





Seuraavaksi pari kuvaa perjantai maalaustuokiosta jonka pidin ex tempore.




Värikästä menoa eikö? 
Olen huomannut että lapset rakastavat saada kätensä maaliin ja koko kädellä sitten maalata. He ovat tosi taitavia pikku veijareita.

Mutta nyt nukkumaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti