sunnuntai 8. marraskuuta 2015

1/7

Ensimmäinen viikko takana! Viikkossa ehtii tapahtua ja oppia paljon. Seuraavaksi luvassa pari kuvaa perjantai työpäivästäni.

 

Kuvassa näkyy vesiakvaario, joka luonnollisesti täytetään vedellä ja johon me sitten laitamme erilaisia esineitä esim. pulloja, tratteja, kiviä, käpyjä, pieniä lääkelaseja jne. Lapset sitten tykkäävät leikkiä ja tutkia esineitä vedessä, se on yksi joidenkin lempipuuhistaan.




Näissä kahdessa kuvassa näkyy miltä ruokailutila näyttää joka päivä ruokailun jälkeen. Ruokaa on joka paikassa ja samoin vettä, kun lapset kaatavat lasinsa nurin. Mutta se on ymmärrettävää, kun ovat vielä niin pieniä, ja hienomotoriikka taidot vielä kehittäytymis vaiheessa. 


Perjantaina kotiin tullessani tunsin oloni hieman heikoksi ja
vaikka minulla oli paljon suunnitelmia perjantaille, niin päädyin kuitenkin menemään ajoissa nukkumaan, jotta seuraavana päivänä jaksaisi tehdä muuta kuin sängyssä maata.
Lauantaina olo olikin parempi ja menin salille, shoppailemaan sekä tutustumaan kaupunkiin.
 Tämä päivä taas on mennyt koulutöihin ja rentoutumiseen. Tietenkin olen myös toivottanut isälleni hyvää isänpäivää. 
Tällaisina päivinä olisi kiva olla kotona perheen kanssa viettämässä sunnuntai-iltaa. Mutta toisaalta, ehdin minä sitten myöhemminkin kun menen kotiin. Ei siis kaduta että olen täällä, ei todellakaan. Tämä on minusta hieno kokemus ja olen myös ylpeä itsestäni, että olen uskaltanut mennä toiseen maahan, jossa minulla ei ole muita kavereita juurikaan. Tämä on myös minulle ensimmäinen kerta kun olen yksinäni pidemmän aikaa, joten on myös kiinnostavaa nähdä miten se sujuu minulta. 

Mutta nyt menen kauppaan sillä jääkaappi on tyhjillään ja tänään pitäisi vielä jotain syödäkkin. 

Huomenna uusi viikko ja jälleen kerran odotan innolla mitä se tuo tullessaan. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti